דיגיטל

שמועות על תאריך השחרור של iOS 17.4 וכל התכונות החדשות

ברוכים הבאים לעדכון החשוב ביותר של השנה: iOS 17.4. בעידן שבו הטכנולוגיה מתקדמת בקצב מסחרר, אפל ממשיכה להפתיע עם גרסאות חדשות שמשדרגות את החוויה שלנו. הגרסה החדשה, iOS 17.4, מגיעה עם שלל פיצ'רים חדשים, שיפורים ותמיכה במכשירים רבים, וכל זאת תוך כדי התאמה לחוק השווקים הדיגיטליים של האיחוד האירופי.

תמיכה במכשירים

iOS 17.4 יהיה זמין לכל מכשיר שתומך ב-iOS 17, החל מ-iPhone 15 החדש ועד ל-iPhone XR משנת 2018. זה כולל את iPhone 15, iPhone 14, iPhone 13, iPhone 12, iPhone 11, iPhone Xs, iPhone XR, iPhone SE (2022) ו-iPhone SE (2020). מכשירים חדשים יותר יקבלו את העדכונים קודם, אך אפל מהירה להרחיב את התמיכה לכל המכשירים התומכים בזמן קצר.

פיצ'רים חדשים

אימוג'ים חדשים

אם אתם אוהבים להשתמש באימוג'ים, iOS 17.4 מביא עימו שישה אימוג'ים חדשים, כולל פטרייה חומה, פניקס, שרשרת שבורה ופרוסת לימון. חשוב מכל, יש גם פנים שמנערות ראש ופנים שמסכימות, מושלם למקרים שבהם אגודל למעלה או למטה נראה קצת יותר מדי רשמי.

שליחת הודעות עם סירי

מה שנקרא בעבר "שלח הודעות אוטומטית" עובר שינוי שם ל"הודעות עם סירי". כעת תוכלו לבקש מסירי לקרוא הודעות נכנסות בשפה מסוימת, כולל ספרדית, צרפתית, גרמנית, סינית ועוד. השפה העיקרית שבה אתם מדברים עם סירי תישאר כפי שהיא.

מספרי כרטיס וירטואליים של Apple Cash

כעת ב-iOS 17.4, משתמשי Apple Cash יוכלו ליצור מספרי כרטיס וירטואליים באפליקציית Wallet. כרטיסים אלו ישמשו לרכישות מקוונות ויכללו מספר, תאריך תפוגה וקוד אבטחה משלהם. במקרה של פריצת אבטחה, תוכלו לבטל את הכרטיס הווירטואלי בלי לסבול מהשלכות.

הגנה מפני התקפות חישוב קוונטי ב-iMessage

אפל מוסיפה הגנה מפני התקפות חישוב קוונטי ב-iMessage, באמצעות קריפטוגרפיה מאובטחת קוונטית (PQC). הרעיון הוא להגן על הנתונים שלכם מפני פריצות אפשריות בעתיד, כאשר מחשוב קוונטי יהיה מציאות.

תמיכה באפליקציות זרמת משחקים

אפל עושה צעד חשוב ומאפשרת כעת לאפליקציות זרמת משחקים להיות זמינות בחנות האפליקציות, מה שנותן גישה לתוכן רב ומגוון יותר למשתמשים.

שיפורים נוספים

  • אפשרות לבטל פעולות באמצעות תנועות יד בשיחות וידאו.
  • תמיכה חדשה ב-CarPlay לשליטה על מערכות הרכב.
  • שיפורים באפליקציית מוזיקה, כולל תמלילים לפודקאסטים.
  • חידושים בממשק המשתמש ותוספות נוספות לנוחות השימוש.

שינויים בלעדיים לאיחוד האירופי

משתמשי iPhone באיחוד האירופי יהנו מאפשרויות חדשות בהורדת אפליקציות מחנויות צד שלישי ובחירת דפדפן ושיטות תשלום חלופיות, תוך שמירה על רמות אבטחה גבוהות.

סיכום

iOS 17.4 מציע מגוון רחב של שיפורים וחידושים שמטרתם לשפר את חוויית המשתמש ולהבטיח אבטחה מקסימלית. עם תמיכה במכשירים רבים ותכונות חדשות שמתווספות, iOS 17.4 מבטיח להיות עדכון שלא כדאי לפספס.

הוסף רשומת תגובה

הוסף רשומת תגובה