בידוד רעשים

האם קצף אטום לרעש עובד לשני הכיוונים? איך עובד קצף אקוסטי?

קצף בידוד רעשים
ישנן סיבות רבות להתקנת קצף בידוד רעש, בין אם זה בבית, במשרד, באולפן ההקלטות או בכל מקום אחר. תלוי מה המטרות הספציפיות שלך, יתכן שאתה שואל את עצמך את השאלה הלא כל כך שכיחה: "האם קצף בידוד רעש עובד בשני הכיוונים?" אין כמות עצומה של מידע בנושא, אך תגלה זאת אחת ולתמיד כאן .
אז האם קצף אטום לרעש עובד בשני הכיוונים?
קצף בידוד רעש עובד בשני הכיוונים לרוב, אך הוא יעיל ביותר כאשר צורת הקצף אחידה משני הצדדים. החומר של קצף בידוד רעש עושה הרבה את בידוד הרעשים, אך כך גם הצורה בה הוא נוצר. 
התקנת קצף בידוד רעש בכל מקום שתצטרכו קצת דממה יכולה להיות עולם של הבדל ברגע שתגיעו למטרה זו.
עם זאת, אינך רוצה לבזבז את זמנך בהתקנת קצף בידוד רעש כשהמטרה שלך היא שזה יעבוד בשני הכיוונים. לכן חשוב להבין כיצד פועל קצף בידוד רעש ואחריו התקנה נכונה.

איך עובד קצף אטום לרעש



קצף אטום לרעש הוא חומר חזק להפליא המשמש בדרך כלל לחסימה וקליטה של ​​צלילים אקוסטיים שונים.
אולי תרצה לשמור על אולפן ההקלטות שלך מפני זיהום רעשים מהעולם החיצון.
אולי אתה רק רוצה שיהיה לך בית פרטי יותר שישמור על כל רעש שקורה בתוך הבית הרחק משכנים חטטניים. 
הידיעה כיצד עובד קצף בידוד רעש וכיצד הוא יכול לעבוד בשני אופנים תחסוך לך זמן וגם כסף.
האמת היא שישנן דרכים רבות לבצע בידוד רעש בכל חלל, אך היכולת לעשות זאת בשני הדרכים עם קצף בידוד רעש אינה אסטרטגיה נדירה. 
אתה בהחלט יכול לרכוש ולהתקין קצף בידוד רעש שעובד בשני הכיוונים, אך עליך לוודא שהחומר בו אתה משתמש והצורה תואם.
אמנם זה אולי נראה מעט מבלבל מדוע זה המקרה, זה די פשוט ורק דורש מעט ידע לגבי אופן פעולת קצף בידוד הרעשים. 
קצף אטום לרעש הוא חומר המסוגל לקלוט ולחסום צלילים ביתר קלות בגלל הבנייה הנקבובית והרכה שלו.
כאשר גלי קול באים במגע עם משטחים קשים ושטוחים, הם פשוט מקפצים מהם (משתקפים) וגורמים להד. עם זאת, לחומרים כמו קצף וטקסטיל אחר יש השפעה הפוכה. 
קצץ בידוד רעשים בגינה


בכל חדר שאי פעם הייתי שהיה אטום לרעש בביתי ובכל מקום אחר, השתמשתי תמיד בקצף האקוסטי של מיבקה. לוחות הסטודיו האקוסטיים Eggcrate של Mybecca אריחי קיר אטומים לרעש הם מושלמים לחדרי בידוד רעש ולעשות זאת בשני הכיוונים. הם מחלקים את אריחי הקצף איטום הרעש האיכותיים ביותר בהם השתמשתי במחיר שאני יכול להסכים איתו. 
גלי קול הנעים באוויר הם תנודות הנעשות בכוח של מקור כלשהו, ​​כמו רמקול, כאשר התנודות הללו עוברות באוויר. גלי קול אלה מהווים אפוא מקור לאנרגיה שניכול לשקף או להיספג, כאשר קצף אקוסטי, אטום לרעש, יכול לספוג אנרגיה זו. 
לא רק שהחומר חשוב, אלא שצורת החומר חשובה גם כן. משטחים שטוחים מספקים סיכוי גדול יותר לגלי קול להתנתק מהם מכיוון שהם יכולים להיכנס בזווית לחומר בידוד הרעשים.
כאשר החומר מכיל יותר זוויות, הסיכוי לקיים אינטראקציה עם חזית הגל גבוה יותר וכתוצאה מכך עולה הסיכוי לספיגה אם החומר עצמו סופג.
אם החומר רפלקטיבי, כמו אבן מגולפת בקתדרלה, יש סיכוי גדול יותר להשתקפות. 
אלה הסיבות המדויקות מדוע עליכם להתקין קצף אטום לרעש נקבובי, רך ומעוצב בזוויות שונות. ואם אתה זקוק להשיג את קצף בידוד הרעשים שלך לעבודה בשני הכיוונים, אתה רוצה להבטיח שתתקין אותם משני צידי הפנלים שלך, כך שהם יפנו לשני הכיוונים עם החומר והצורה המתאימים. 
יש הרבה אפשרויות כשאתם בוחנים את הסוגים השונים של קצף אקוסטי לבידוד רעש של החדר שלכם או כל מקום אחר. כל עוד תתמקדו בחומרים המכילים מספר תכונות שדיברנו עליהם, תהיו בדרך להיות מרחב של דממה.

הקצף האקוסטי הטוב ביותר לבידוד רעש

בחירת הקצף האקוסטי המתאים לבידוד הרעשים של המרחב הרועש שלכם חשובה כדי להימנע מהוצאת יותר מדי כסף על מוצרים שפשוט לא עובדים.
למרבה המזל, ישנם כמה מותגים ידועים ואמינים בקרב קהילת בידוד הרעשים שאני מציע.

טריזי קצף סטודיו למייקאבה פאנלים אקוסטיים של מיבקה (12 מארזים)

הקצף האקוסטי המועדף עלי, אך טריזים קצף של Mybecca Acoustic Panels Studio הם גם בחירה נהדרת במחיר זול יותר. חלק מהקצף האקוסטי יכול להיות יקר למדי, כך שזו אפשרות נהדרת לאלה עם תקציב מוגבל. 
לוחות הקצף האקוסטיים אידיאליים לבידוד רעש ואפילו מגיעים במגוון דפוסים וצבעים אשר יתאימו לכל חלל. לא רק זה, אלא שהם מעכבי בעירה ועשויים 100% בארצות הברית.

טריזי קצף סטודיו של קצף קצף (12 מארזים)

טריזי קצץ בידוד רעשים


יש שם הרבה מותגי בידוד רעש פנטסטיים, אך לא כולם מסוגלים לספק קצף אקוסטי ברמה האיכותית כמו טריזים קצף סטודיו Foamily אקוסטית פאנלים.
סט קצף אקוסטי זה הוא אופציה נהדרת לכל מי שמחפש להשקיע קצת יותר בכדי להבטיח שהחלל שלהם אטום לרעש לחלוטין.
לוחות קצף אקוסטיים אלה של Foamily הם פנטסטיים ובעלי שליטה אקוסטית מקצועית, חומר קצף מעשיר צליל המתחרה בכל פאנל קול מקצועי באולפן.
קצף זה מושלם לאולפני הקלטות, תיאטראות ביתיים, משרדים ועוד.

כמה קצף אקוסטי אתה צריך

לפני שאתה יוצא וקונה חבילה של קצף אקוסטי עבור החלל שלך, עליך לקבל מושג ברור כמה אתה צריך לטיפול יעיל בצרכים שלך לבידוד רעש. תלוי ביעדים שלך ובסביבה בה תתקין את הקצף האקוסטי שלך.


הנוסחה המתאימה לקביעת כמות קצף בידוד הרעשים שעליך לקבל היא בכל מקום בין 15% ל -30% כיסוי שטח הפנים שלך. אמנם זוהי הצהרה כללית שאינה מתחשבת בצרכים המדויקים שלך, אך זוהי נקודת פתיחה נהדרת עבור כל מי שמחפש לחדר אטום לרעש או בכל מקום אחר. 
עם זאת, מומלץ לטפל בחלל שכבר יש בו הרבה השתקפות צליל, כמו אולפן ריקודים או אולם התעמלות.
במקרה כזה, עליכם לכוון לכיסוי של כ- 50% ומעלה בכדי להבטיח כי כמות הגונה של הצליל נספגת כראוי. אנשים רבים משתמשים כלל זה בכיסוי של 50% גם עבור תיאטראות ביתיים, מכיוון שזו דרך אש בטוחה להסיר כמעט את כל בעיות הקול שאתה עלול להיתקל בהן.
ההצעה שלי היא לרכוש מספיק קצף אקוסטי אטום לרעש שמתאים לצרכים שלך. זה אומר להתחיל עם מעט קצף ולעבוד משם. אתה עשוי לגלות שאתה מעדיף קצת השתקפות במרחב שלך בהתאם לסביבה בה אתה נמצא, כך שאין צורך למהר ולבזבז כסף שאפשר לחסוך למשהו אחר.

האם קצף אקוסטי יכול לחסום את הצליל לחלוטין?

יתכן שתרצה לחסום לחלוטין את הצליל מכל מקום שאתה יכול, וזו יכולה להיות משימה אדירה, תלויה בסביבה ובמרחב שאתה נמצא בו. ישנן סיבות רבות לכך שתרצה לעשות זאת, במיוחד אם יש לך עסק שתלוי בזה, כמו אולפן הקלטות או סט משחק.
קצף אקוסטי יכול לחסום צליל לחלוטין אם הוא מותקן כשפניו כלפי פנים והן כלפי חוץ תוך כיסוי כמעט כל השטח האפשרי.
נוסף על כך, התקנת קצף אקוסטי בצד השני של קירות החדר שאתה רוצה אטום לרעש הוא חשוב /
הבעיה עם ניסיון לאטום לרעש במאה אחוז היא כמות המאמץ והכסף הנדרש לשם כך.
כפי שציינתי, עסקים מסוימים תלויים בחלל אטום לרעש הנקי מהצלילים החיצוניים. עם זאת, עסקים אלה יכולים להרשות זאת לעצמם להבטיח שהמרחבים שלהם אטומים לרעש לחלוטין.
כל מה שאתם באמת צריכים לעשות הוא לוודא שיש מספיק קצף המותקן על הקירות שלכם ושהפנים כלפי פנים וגם כלפי חוץ.
על ידי ביצוע עצה זו, תהיו בדרך לחלל אטום לרעש בו תוכלו למצוא דממה.
הוסף רשומת תגובה

הוסף רשומת תגובה