מדריך

איך ניתן להוריד רמות מיוסטטין? (מסת שריר)

כיצד להוריד את רמות מיוסטטין

מיוסטטין הוא חלבון המונע צמיחת שרירים, טונוס וכוח הגוף. מפתחי גוף רבים וכמה מדענים מאמינים כי הפחתת מיוסטטין יכולה להגביר את התפתחות השרירים, כמו גם למנוע הזדקנות ולשפר את הבריאות הכללית. 

הורדת רמות אלה עשויה לעזור גם לאנשים עם הפרעות רפואיות המשפיעות על התפתחות שרירים. כמו ניוון שרירים או מחלות אחרות.

כדי להוריד את רמות מיוסטטין, תרגילי לב וכלי דם (אירובי) והן אימוני התנגדות (אימוני משקולות) מועילים. הפסקת עישון וטיפולים ספציפיים עשויים לעזור.

שיטה מס` 1 - אימוני התנגדות בעצימות גבוההלהוריד רמות מיוסטטין

אימוני התנגדות מכל סוג יכולים לשפר את הבריאות ולבנות שרירים. 

אך כדי להוריד את רמות מיוסטטין, תצטרך להשתתף באימוני התנגדות בעצימות גבוהה(HIRT).
המשמעות היא ביצוע אימוני התנגדות הדוחפים אותך למגבלות הגופניות שלך. 

HIRT דורש ביצוע אימונים בגוף מלא. במילים אחרות, משטר אימוני ההתנגדות שלך אמורים לעבוד על הידיים, הגב והרגליים.
    להוריד רמות מיוסטטין
    במקום להגביל את הסט שלך במספר החזרות לכל תרגיל, הגבל אותו לאורך זמן. בצע כמה שיותר חזרות מבלי לנוח במהלך מגבלת הזמן שקבעת.
    • לדוגמה, עשו 10 שכיבות סמיכה, 10 מכופפות, 10 הרחבות רגליים ואז 10 תלתלי biceps במהירות האפשרית במשך כ- 10 דקות.
    אם עברת את 10 התלתלים של שריר הזרוע לפני שחלף מגבלת הזמן של 10 דקות, התחל את המחזור שוב על ידי ביצוע 10 שכיבות סמיכה.

    יש לנוח דקה או שתיים, למתוח את השרירים שבהם השתמשת.

    להוריד רמות מיוסטטין
    שוחח עם הרופא שלך לפני שתאמץ משטר התעמלות HIRT ואל תבצע HIRT יותר משלוש או ארבע פעמים בשבוע.

    תן לגופך זמן לנוח ולהבריא, באופן אידיאלי לפחות יום אחד בין האימונים. עדיף לא לערוך פעילות HIRT גב אל גב.
    להוריד רמות מיוסטטין
    בחר במשקל המתאים. כשעושים אימוני התנגדות עליכם לבחור את המשקל המתאים עבורכם. התחל במשקל הנמוך ביותר לכל מכונה או משקולת שאתה משתמש בה. 

    בצעו 10-12 חזרות. אם גיליתם שזה היה קל מאוד הוסיפו משקל במרווחים קטנים. תדע שמצאת את המשקל המתאים לך כאשר 10-12 חזרות הן מיסוי משמעותי. 

    שיטה-2 נסה תרגילי התנגדות ספציפיים

    להוריד רמות מיוסטטין
    בצע תלתלי שרירים. אחוז משקולת מלמטה כשכפות הידיים פונות כלפי מעלה. אחוז את המשקולת בצורה כזאת שהמשקולות משני קצותיה שוות זה מזה מכל יד, ומניחות כל רוחב כתף יד זו מזו. הרם את המוט לחזה באמצעות המרפקים.

    השאר את המרפקים צמודים לצדך בזמן שאתה מרים. החלקה של המרפקים מאחורי הצלעות תפחית את כמות העבודה ששריר הזרוע שלך עושה. אל תניף באמצעות המומנטום מהירכיים.
    להוריד רמות מיוסטטין
    השתמש במכונת לחץ לחזה. הידיות צריכות להיות ממוקמות בסמוך לאמצע או בתחתית שרירי החזה שלך. הנח את הידיים על ידיות המכונה.

    כשמניפים את הראש והחזה כלפי מעלה, לחץ על הידיות קדימה, משתרע דרך המרפק.
    השהה זמן קצר לאחר שהגעת לסיומת המקסימלית שלך, ואז החזיר את הידיות למצב קצת מעבר למצב ההתחלה כדי להמשיך במתח.
    להוריד רמות מיוסטטין
    השתמש במכונת כתפיים. מכבש כתפי המכונה אינו דומה ללחיצת החזה, אלא שבמקום לדחוף קדימה, אתה דוחף כלפי מעלה. אחוז בידיות המכונה ושמור על המרפקים בקו אחד עם פלג גוף עליון. אם המרפקים אינם מסודרים עם פלג גוף עליון, התאם את רמת המושב. 

    הרם את הידיות בזמן הנשיפה. הרחב את הידיים לאט. כשאתה מגיע לסיבולת המקסימלית שלך, החזק את המיקום בקצרה ואז העלה את הידיות בחזרה למקום מעל למצב ההתחלה.
    להוריד רמות מיוסטטין
    נסה תרגילי התנגדות אחרים. ישנם תרגילי התנגדות רבים אחרים שיכולים להוריד את רמות המיוסטטין שלך. לדוגמה, ייתכן שתרצה לעשות סקוואט או להרים משקולות חופשיות.

    שיטה-3 ביצוע תרגילים אירוביים

    להוריד רמות מיוסטטין
    התעמלו בעצימות בינונית. כשאתה משתמש בתרגיל אירובי כדי להפחית את רמות המיוסטטין שלך, יש לך מרחב משמעותי ביחס לכמות התרגיל שאתה רוצה לעשות.

    כדי להתחיל להפחית את רמות מיוסטטין אתה צריך לבצע פעילות גופנית רק בערך 40% עד 50% מהיכולת המרבית שלך. 

    דחיקת עצמך מעבר לרמות האימון הבסיסיות הללו תביא לירידה גדולה יותר במיסטוסטין. 

    אימון בעצימות בינונית על אופניים, אליפטי או בתרגילים אירוביים אחרים ירגיש דומה לטיול מהיר.

    עליכם לשרוף לפחות 1,200 קלוריות בכל שבוע בכדי לראות ירידות אמיתיות ברמות המיאוסטטין שלכם. כדי לעקוב אחר מספר הקלוריות שאתה שורף, בדוק את הפיזורים הדיגיטליים בציוד האימונים האירובי שלך, או השתמש במכשיר למעקב אחר כושר (למשל FitBit).

    כ -3,500 קלוריות כדי לאבד קילו שומן בגוף. אם אינך צריך לרדת במשקל, הקפד לאכול יותר או להוסיף את לדיאטה שלך כדי לשחזר אנרגיה זו.

    להוריד רמות מיוסטטין
    מכונת אימונים אליפטית (המכונה לעיתים "מכונה סקי") היא ציוד פופולרי שיכול לעזור לך להוריד את רמות המיוסטטין שלך. לשימוש במכונה האליפטית, צעדו על כריות כף הרגל של המכונה. מקם את כף רגלך השמאלית בכרית כף הרגל השמאלית, וכף רגל ימין בכרית כף הרגל הימנית. תפוס את הידיות השמאליות והימניות.

    בחר את ההגדרות שתחתן ברצונך להתאמן. לדוגמה, אתה יכול להגדיל את ההתנגדות של המכונה או לקבוע יעדים לשרוף קלוריות, תוך התחשבות בכמות הקלוריות שצרכת.
    י
    דיות וכריות כפות הרגליים בצד הנתון של המכונה פועלות בניגוד זו לזו. במילים אחרות, כשאתה מניף את הידית הימנית של המכונה קדימה, רגלך הימנית תנוע אחורה. בצד הנגדי, יד שמאל תימשך לאחור וכף רגל שמאל תועבר קדימה. תניף את הרגליים והזרועות קדימה ואחורה בזמן עם המכונה.

    להוריד רמות מיוסטטין
    לרכב על אופניים. רכיבה על אופניים היא פעילות אירובית נפוצה ויכולה להוריד את רמות המיוסטטין שלך. אתה יכול לרכוב על אופניים רגילים או על אופניים נייחים כדי להשיג את היתרונות של הורדת מיוסטטין.

    סעו בעצימות בינונית כדי להוריד את רמות המיוסטטין שלכם. תכווו לשרוף 1,200 קלוריות בשבוע ברכיבה על אופניים - פחות או יותר תלוי ביעדי המשקל שלכם.

    בטיחות בעת רכיבה על אופניים. חבוש קסדה ורכב בנתיב האופניים, או קרוב ככל האפשר למדרכה. אל תרכבו נגד תנועה ואל תרכבו על המדרכה.

    להוריד רמות מיוסטטין
    צאו לרוץ. ריצה היא אחת הצורות הנפוצות ביותר להתעמלות אירובית ויכולה להוריד את רמות המיוסטטין שלך. ללבוש בגדים קלים וראויים כשאתה רץ. בחר מסלול נקי ומואר היטב.

    לרוץ לפחות 20 דקות. כשאתה צובר כוח ובונה סיבולת, הוסף זמן לריצה שלך במרווחים של 10 דקות.
    נסה להגדיל את הקצב שלך במשך החמש הדקות האחרונות. זה יגביר את הדופק שלך וזה נהדר לבריאות הלב וכלי הדם שלך

    להוריד רמות מיוסטטין
    נסה תרגילים אירוביים אחרים. ישנם תרגילים אירוביים רבים שתוכלו לבצע אשר לאורך זמן עלולים להוריד את רמות המיוסטטין שלכם. לדוגמה, ייתכן שתבחר לקפוץ על חבל, לשחות, לחתור בסירה או לעשות שקעי קפיצה.

    תוסף follistatin 

    הפוליסטטין מעכב את ייצור המיוסטטין. תוספים עשויים להוריד את רמות המיוסטטין שלך. מרבית התוספים הללו משתמשים בבידוד חלמון ביצה, כך שאם יש לך אלרגיה לביצים, ייתכן שלא תוכל להשתמש בהם. 

    באופן כללי תוספי follistatin מגיעים בצורה אבקתית. הם מעורבבים עם מים או חלב, ואז הם נצרכים.
    הפוליסטטין הוא יקר, אינו זמין באופן נרחב ועלול להוות סיכון לכבד. ובכל זאת, דבר עם הרופא שלך אם זו יכולה להיות אפשרות עבורך.
    הוסף רשומת תגובה

    הוסף רשומת תגובה