בידוד רעשים

כיצד אוטמים לרעש חדר לתופים? מה באמת עובד.

על הבמה, האגרוף החזק של מכשיר תופים הוא הכל אבל כשמתאמנים, האגרוף החזק של מכשיר תופים הוא בדרך כלל יותר מדי, במיוחד עבור אחרים בסביבה. במאמר זה תוכלו לראות הרבה טיפים לאופן בידוד רעש לחדר לתופים.
לרוע המזל, רבים מהם לא עוזרים כל כך.
כדי לבודד חדר לרעש באמת, אתה צריך להיות מוכן להוציא המון כסף ולהשקיע מאמץ רב. למעשה תצטרך לעשות פרויקט שיפוץ מלא לחדר התופים שלך.
אבל אם אין לך כסף או אנרגיה לפרויקט כזה, אתה לא צריך לדאוג. יש הרבה מה שאתה יכול לעשות כדי להפחית בצורה דרסטית את הצליל שיוצא מחדר התוף שלך. זה מושג בעיקר באמצעות ספיגת קול.
להלן חמשת הדרכים הטובות ביותר לבידוד הצליל בחדר לתופים. כל השלבים האלה די קלים ליישום והם לא ישברו את חשבון הבנק.

שלב 1: מצא את ההדליפות.

איטום חדר לחלוטין ללא זרימת אוויר מהחדר או החוצה ממנו ככל הנראה אינו רעיון טוב מכיוון שהחדר יתחמם ויהפוך למחניק.
אך איטום כמה שיותר מדליפות האוויר הגדולות יעשה הרבה כדי להפחית את הצליל. אחרי הכל, אם אוויר יכול לעבור בין החדר לחוץ החדר, כך גם רעש התיפוף יכול.

התחל עם הדלת.

בידוד חלק תחתון של דלת

היה בלש דליפות.

הסתובב בחדר וחפש דליפות. השתמש בעיניים שלך, אך אולי אפילו יותר חשוב, בתחושת המישוש שלך. מרגישים בזרימת אוויר. זה לא תהליך סופר מהנה, אבל כנראה שתופתעו מכמה דליפות קטנות שתמצאו. אטום את הדליפות בעזרת דאקטייפ או קצף.

שלב 2: חיזוק נוסף של הדלת.


אלא אם כן אתה גר בבית ישן יותר עם דלתות מעץ מלא, רוב הסיכויים שהדלת שלך חלולה.
זה למעשה עוזר להגביר את הצליל שהוא ההפך ממה שאתה רוצה. חיזוק הדלת במשהו כמו פאנל פיברגלס מרופד כפול פנים יעשה המון כדי למזער את כמות הצליל המדממת דרך הדלת עצמה.
אם המחיר עבור פאנל זינגר מעט תלול מדי עבורך ולא אכפת לך מראה פחות נעים, תוכל גם פשוט להבריג או להדביק חתיכת עץ גדולה לדלת. כמה סדינים של לוח ג'ק ריצ'סון בצפיפות בינונית היו עושים את העבודה.

שטיח בידוד רעשים לתופים

שלב 3: קנו שטיח תופים טוב.

הנחת שטיח מתחת לסט התופים תעשה הרבה כדי לספוג קצת את הצליל. ישנם שטיחים שתוכננו במיוחד למטרה זו, כמו Meinl Cymbals MDR-BK Drum Rug .
שטיח זה מעוצב באופן שעוזר לבודד את הרעש מהתופים, כך שלא תצטרך לדאוג מתיפוף נלהב שיגרום לתנועה כלשהי או להטייתו. אם שחור קצת משעמם מדי בשבילך, אתה יכול ללכת עם עיצוב שטיחים מזרחי כמו Meinl Cymbals MDR-OR Drum Rug.
באופן אידיאלי יש להניח את השטיח על גבי רצפה שכבר מכוסה בשטיח. אם החדר שלך אינו, תרצה להתקין שטיחים או לכסות את הרצפה כולה בשטיחים.

שלב 4: הוסף קצף אקוסטי לקירות והתקרה.

מה שגורם לתופים להישמע חזק במיוחד הוא כשיש משטחים קשים שניתן שצליל יכול לקפוץ מהם.
הקירות והתקרה של החדר שלכם יוצרים אפקט בו הצליל נא קדימה ואחורה משטח קשה אחד למשנהו.
אחת הדרכים להפחית את אפקט הריקושט הזה היא לכסות את הקירות ואפילו את התקרה בקצף אקוסטי .
זה יכול בסופו של דבר להיראות די מגניב אם תרצו. ניתן לקנות קצף אקוסטי בצבעים שונים ובעיצובים שונים. זה מאפשר לך לסדר אותם בדרכים ייחודיות ואמנותיות אם תרצה.
לוחות בסגנון יהלום כמו לוחות קיר לקליטת קול קצף אקוסטיים הם אפשרות טובה. לוחות אלה מצמצמים את הריברב וההדה הגורמים לצליל להישמע חזק יותר. כדי לכסות את כל המשטח, תצטרכו לקנות כמה חבילות. הם זמינים במספר צבעים כך שתוכלו לערבב אותה או פשוט לשמור על פשטות בצבע אחד. אם אינך יכול להרשות לעצמך מספיק לכסות את כל השטח, כיסוי 25% אפילו של הקירות והתקרה יעשה את ההבדל. ככל שתוכלו לכסות יותר משטח, כן ייטב, אך אפילו כמה לוחות יעזרו.
לוחות קצץ צבעוניים לבידוד חדר מוסיקה

שלב 5: מכסים חלונות עם וילונות עבים.

אם אתה מודאג מכך שיותר מדי צליל ייצא החוצה בנוסף לשאר חלקי הבית, תרצה לעשות משהו בקשר לחלונות שלך. לאחר איטום דליפות, הדבר הטוב ביותר הוא לקנות וילונות עבים.
וילונות ההאפלה בדרך כלל יהיו יעילים למדי בחסימת הצליל אך ישנם כמה וילונות הכוללים גם בידוד להפחתת רעש.
לוחות וילון ההאפלה של NICETOWN אלה הם בחירה טובה. הם זמינים במספר צבעים, כך שתוכלו לבחור כאלה שילכו עם לוחות הקצף האקוסטיים שלכם אם תרצו.

סיכום

האם חמש הצעדים האלה יבודדו לרעש לחלוטין את חדר התופים שלך? לא, אבל הם יעשו הרבה ורעש התוף שלך יופחת משמעותית.
רוב המתופפים מגלים שהתהליך הזול יותר הוא כל מה שהם צריכים. עם זאת, חשוב גם לזכור להיות מתחשבים.
אם אתה ו / או הלהקה שלך מתאמנים בזמן שאנשים אחרים נמצאים בבית או בקרבת מקום, נבחר זמני תרגול המכבדים את הזולת ותמיד זכור ליידע אותם מראש מתי תתאמן.
הוסף רשומת תגובה

הוסף רשומת תגובה