בידוד רעשים

האם עטיפת (בידוד) האגזוז באמת יכולה להפחית רעש? (התקנת בידוד אקוסטי לרכב)

אם יש לך מכונית שיש לה צליל רועש, זה לא בהכרח צליל שאתה רוצה לשמוע כשאתה משייט בסביבה.

ישנן כמה דרכים להקטין את רמת הצליל של המכונית שלך למינימום, אך ייתכן שחשבת שעטיפות עגזוז עשויות להיות הפיתרון.

אז האם עטיפת אגזוז מפחיתה רעש?

עטיפת פליטה אינה מיועדת באופן ספציפי להפחתת הרעש שמקורם בפליטה של ​​מכונית מכיוון שמטרתה העיקרית היא למנוע את בריחת החום. עם זאת, לחומר השפעות של דעיכת קול המסוגלות להפחית תדרים גבוהים יותר לעומת תדרים נמוכים יותר. 
השימוש בעטיםת עגזוז להפחתת רעש במכוניתך אינו הדרך הטובה ביותר כאשר אתה מחפש להפחית רעשי פליטה בתוך המכונית שלך. יש הרבה אפשרויות בשבילך מכיוון שאנשים רבים נזקקו לתיקון דומה לרכב שלהם.
בהתאם לצלילים שמגיעים מהרכב שאתה זקוק להסרה, תרצה לשקול מסלולי נסיעה שונים.

כיצד להפחית את רעש הפליטה במכונית

אתה עלול למצוא את עצמך מסתובב רק כדי להתחיל לשים לב כמה חזק נשמעו רעשי האגזוז שלך. אין ספק שלדאוג לאגזוז של ​​המכונית שלך זה דבר חשוב, אבל זה גם יכול להיות קצת רועש בגלל הבעיות הפוטנציאליות הללו.
ישנן כמה דרכים כיצד להפחית את רעשי הפליטה בתוך המכונית שלך , כולל: 
  • אטום את החורים סביב האגזוז שלך.
  • לבודד את המכונית שלך באמצעות חומרי בידוד רעש.
  • רכוש משתיק קול.
  • רכוש Muffler.
אגזוז של מכונית


למרבה המזל, ישנן מגוון אפשרויות שתוכלו לבחור מהן בכדי שהאגזוז של המכונית שלכם תישמע בדיוק כמו שאתם רוצים.


תלוי בכמה מאמץ תרצו להכניס לזה וכמה כסף אתם מוכנים להשקיע, אחת מהאפשרויות הללו עשויה להיות ההתאמה המושלמת עבורכם.
לפעמים זה המקרה שצינור פליטה מתחיל לעשות רעש עודף כשיש חורים.
ובכן, זה נפוץ יותר ממה שהייתם מצפים, וזו יכולה להיות אחת הסיבות שהאגזוז של ​​המכונית שלכם עושה מעט יותר מדי רעש. למרבה המזל, ישנן אפשרויות לוודא שתוכל לאטום את החורים האלה אחת ולתמיד.
אפשרות אחת לאיטום החורים בצינור הפליטה היא להשתמש באפוקסי בטמפרטורה גבוהה או בעטיפת חום.
הבחירה בין השניים היא באמת העדפה אישית מכיוון שהאפוקסי פחות נראה לעין בעוד שעטוף החום נמצא שם בבירור. כמו כן, השימוש באפוקסי או עטיפת חום הגיוני רק אם החורים אינם גדולים מדי. 
כשגיליתי חור בצינור הפליטה שלי, הדבר הראשון שעשיתי היה להשיג Permatex High-Temp Epoxy Stick ולמלא את החורים האלה מייד. צליל המפלט שלי היה כל כך גרוע עד שהייתי צריך לעשות משהו בקשר לזה, אבל לא רציתי להוציא הון. ובכן, אפוקסי פרמטקס הוא לא רק בר השגה, אלא שהוא עובד כמו קסם ונמשך זמן רב מאוד ללא צורך בנגיעות. 
עטיפת חום לבידוד רעש
אפשרות נהדרת נוספת לכיסוי חורים בצינור הפליטה שלך היא שימוש בעטיפת חום בטמפרטורה גבוהה, כמו FiberFix Wrap Wrap לצינורות פליטה. שמעתי שהניילון הזה עובד טוב מאוד על מילוי החורים שנמצאו בצינורות הפליטה, במיוחד כשהחור מעט גדול יותר ממה שאפוקסי יכול למלא. 
אפשרות נהדרת נוספת להפחתת הצליל שמגיע מהפליטת שלך בזמן שברכב, היא לאטום את המכונית באמצעות חומרי בידוד רעש.
על ידי התקנת מחצלות לבידוד רעש ברחבי המכונית שלך, תוכל לדכא את כל הצלילים שמנסים למצוא את דרכם בתוך המכונית שלך.אתה יכול להתקין חומרי בידוד רעש מתחת למכסה המנוע, בדלתות בתוך הרצפות ובתא המטען שלך.
כשאני אטום לרעש את המכונית שלי, מצאתי שזה מועיל מאוד לאטום את הפנים של המכונית שלי כדי להסיר את כל הצלילים שמגיעים מבחוץ, כולל האגזוז שלי.
על ידי שימוש בחומרי בידוד רעש הניתנים להתקנה מתחת לרצפה ובתוך דלתות המכונית שלך, ללא ספק תפחיתו את רעשי הפליטה ברכבכם.
אחד הדרכים הפופולריות ביותר שצריך לנקוט בהפחתת רעשי הפליטה במכוניות הוא באמצעות מה שמכונה משתיק קול. משתיקי קול הם פיתרון זול יחסית להפחתת רעשי הפליטה במכוניתך והוא למעשה יכול לעבוד די טוב תלוי בצורת המאפלר שלך.
ישנן כמה אפשרויות בחוץ בכל הקשור למשתיקי קול משתיקים, לכן בהחלט כדאי שתבדקו.
כפי שציפיתם, הדרך היחידה להבטיח למעשה שאתם מסוגלים להפחית את רעש הפליטה בתוך המכונית שלכם היא לרכוש מאפלר חדש.
זה בוודאות יתקן את כל הבעיות הקוליות שיש לך עם הפליטה שלך כל עוד אתה יכול לקבוע מראש שהמאפלר החדש הוא אכן שקט.
אמנם זה פיתרון מעט יותר יקר, אך זה יפתור את הבעיה אחת ולתמיד.

מוצרים שיעזרו להפחית רעש במכוניתכם

ישנן כמה דרכים שתוכלו לצמצם את רעש הפליטה שנכנס למכוניתכם, אך חשוב לבחור את המוצרים המתאימים לכם ואיכותיים. בהתאם לאופן בו תחליטו להפחית את הרעש במכוניתכם, מומלץ להציץ בחלק מהמוצרים שלהלן.

משתיק קול משתיק אוניברסלי מותאם אישית

כשאתם מפחיתים רעשי פליטה במכוניתכם, אתם רוצים ללכת למקור כדי לתקן את הבעיה. בדיוק בגלל זה אני מציע לך להציץ במשתיק הרמקול האוניברסלי של רמיקס המותאם אישית מכיוון שזו אחת האפשרויות הפופולריות יותר שקיימות משתיקי קול.
החלק הטוב ביותר בקול משתיק קול זה של Remix Custom הוא שהוא תוכנן במיוחד כדי להפחית קולות עמוקים ותדרים נמוכים של המכונית שלך.

איקון מוטורספורט משתיק קול משתיק נירוסטה אוניברסלי

אם אתם מחפשים משתיק קול משתיק קצת יותר טוב ביוקר ועובד בצורה מדהימה, תרצו לבדוק את איקון מוטורספורט משתיק קול משתיק אוניברסלי. אמנם הוא יקר יותר ממשתיק של רמיקס שמותאם אישית, אך הוא עשוי נירוסטה ומתאים לרוב המכוניות.
משתיק זה של איקון מוטורספורט עשוי מפלדה אל חלד ברמה גבוהה ובנוסף יש קצה שטוח מטיטניום להתנגד לחימום חזק. זה גם מתאים לרוב המכוניות עם מאפלר יציאה ישר, מה שהופך אותו למגוון מאוד עבור מכוניות רבות ושונות. זה מגיע גם עם אחריות של 60 יום, כך שתוכל להחזיר אותו אם הוא לא מתאים לצרכים שלך.

Noico Solutions מחצלת סאונד למנועי רכב

מחצלת בידוד על רקע לבן


אחת הדרכים היעילות להפחתת הרעש במכוניתך היא לבודד את הגוף בחומרים אטומים לרעש. ובכן, מחצלת הצליל של Noico Solutions למנועי רכב זה בדיוק מה שאתה צריך לעשות בדיוק בשביל לבדוד רעש מתחת למכסה המנוע של המכונית שלך. 
מחצלות איטום רעש אלו של Noico Solutions הן הבחירה הטובה ביותר להפחתת הצליל הנכנס לרכב מבחוץ. הם מעוצבים במיוחד לקלוט צלילים שמגיעים מתחת למכסה המנוע שלך, כך שתבחין בהבדל מיד לאחר התקנתם.

FatMat דבק עצמי סאונד Deadener עבור רצפות רכב ודלתות

כשעשיתי בידוד רעש למכונית שלי, אחד השיפורים הגדולים ביותר ששמתי לב אליהם היה כשעשיתי בידוד רעש לרצפות ודלתות של מכוניתי. מסיבה מדויקת זו, עליכם להציץ במתקן הצלילים הדבק העצמי של FatMat עבור רצפות רכב ודלתות.
חומר מבודד רעשים על רקע לבן


חומר בידוד הרעשים של FatMat ישמור על רעש המכונית נחמד נשלט ברגע שתתקינו אותם מתחת לרצפות ובתוך דלתות המכונית.
אלא אם כן אתה מרגיש בנוח להתקין אותם בעצמך, סביר להניח שתרצה לקבל עזרה מאיש מקצוע. כך או כך, תוכלו לדעת את ההבדל מייד ותשמחו שביצעתם את ההשקעה.

מחשבות אחרונות

אמנם השימוש בעטיפת אגזוז להפחתת רעש במכוניתך אינו השיטה היעילה ביותר, אך למרבה המזל יש המון אפשרויות אחרות.
היכולת לאטום את המכונית שלך מפני הרעש שמגיע מהאגזוז שלך יכולה להיות חשובה מכיוון שזה יכול להיות סימן לכך שיש בה בעיה, כולל חורים.
זה עשוי להוביל אותך לכסות את החורים או לקנות לעצמך משתיק קול או מאפלר חדש. יש אפילו אפשרות ליישר את פנים המכונית שלך עם חומרי בידוד רעש כדי להחליש את הרעש.
הוסף רשומת תגובה

הוסף רשומת תגובה